Dacia Jogger wyceniona. W ofercie fabryczna instalacja LPG, a wkrótce dołączy hybryda

Polski importer poinformował o cenach Dacii Jogger. Samochód może zabrać na pokład nawet 7 osób i będzie oferowany z fabryczną instalacją gazową. To największy model tego producenta.

Dacia JoggerDacia Jogger
Źródło zdjęć: © fot. Maciej Gomułka
Mateusz Lubczański

63 400 zł – tyle zapłacimy za najprostszą i najskromniej wyposażoną Dacię Jogger. Samochód jest duchowym następcą modelu Lodgy, ale oparty jest na płycie podłogowej Sandero czy Logana. Widać to zwłaszcza z przodu, który jest niemal identyczny jak w mniejszych bliźniakach.

Jogger ma zaledwie 4,55 metra, ale i tak udało się wygospodarować miejsce dla 7 osób. Jest samochodem dla aktywnych, więc jego prześwit to całkiem zadowalające 20 cm. Bagażnik ma 708 litrów, a w przypadku rozłożenia 3 rzędu siedzeń – 160 l.

Na razie producent nie przewiduje oferowania skomplikowanego silnika Diesla, a i sama oferta jednostek benzynowych jest skromna. Znajdziemy tam motor 1.0 o mocy 110 KM oraz znany już z Sandero czy Logana silnik 1.0 o mocy 100 KM współpracujący z fabryczną instalacją gazową. Biorąc pod uwagę doświadczenia z mniejszych modeli, warto się zdecydować na takie połączenie. Ale to nie wszystko, bo Jogger oferowany będzie także oferowany z napędem hybrydowym o mocy 140 KM, który znamy m.in. z modeli Renault. Na tę wersję trzeba będzie jednak poczekać do 2023 r.

Dacia Jogger - ceny dla wersji silnikowych

  • 1.0 TCe LPG (100 KM) - Essential od 63 400 zł
  • 1.0 TCe (110 KM) - Essential od 65 400 zł

Podane ceny dotyczą auta w konfiguracji 5-osobowej. Odmiana 7-osobowa, niezależnie od silnika czy wersji wyposażenia, wymaga 3 tys. zł dopłaty.

Wersje wyposażenia Dacii Jogger

  • Essential - od 63 400 zł - podstawowa wersja Dacii Jogger zawiera m.in. 16-calowe stalowe felgi, zderzaki w kolorze nadwozia, regulację kierownicy i fotela kierowcy na wysokość, światła przeciwmgłowe, LED-owe światła do jazdy dziennej, manualnie regulowane lusterka, elektryczne przednie szyby, centralny zamek, czujnik zmierzchu czy asystenta podjazdu pod wzniesienie.
  • Comfort - od 71 400 zł - druga w kolejce wersja jest względem Essential wzbogacona o relingi modułowe, przyciemniane tylne szyby, klimatyzację manualną, dwupłaszczyznową regulację kierownicy, podłokietnik, kierownicę obszytą ekologiczną skórą, 8-calowy ekran multimediów z możliwością podłączenia smartfona, elektrycznie sterowane lusterka, czujnik deszczu, tempomat, czujniki parkowania z tyłu oraz elektrycznie sterowane szyby z tyłu.
  • SL Extreme - od 75 400 zł - topowy wariant może się pochwalić m.in. \outdoorowym\ oklejeniem, 16-calowymi felgami aluminiowymi, dodatkowymi osłonami zderzaków, pomarańczowymi przeszyciami we wnętrzu, automatyczną klimatyzacją, kamerą cofania oraz bezkluczykowym dostępem do samochodu.
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy