Czy spodoba się klientom? Kolejne testy BMW serii 3 GT 

Kolejny raz przyłapano nowy model bawarskiego producenta. Wszystko wskazuje na to, że jest to już ostatnia faza testów.

Obraz
Piotr Wereszczyński

Wśród fanów motoryzacji mocno wrzało, gdy BMW pokazywało modele X6 i 5 GT. Projektanci nie bali się puścić nieco wodzy fantazji i zaczęli pokazywać samochody, które nie wszystkim się spodobały. Już niedługo dołączą do nich nowe konstrukcje, a wśród nich m. in. seria 3 GT. Samochody, które BMW nazywa w ten sposób są dość luźno spokrewnione. Zachowując tą samą numerację oraz przejmując większość elementów wnętrza otrzymujemy auto dużo większe, wygodniejsze, a przy tym bardzo ciekawe stylistycznie (co nie zawsze znaczy ładne).

Mniejszego brata 5 GT widzimy nie po raz pierwszy. Testy odbywały się już kilkukrotnie, co świadczy o zaawansowaniu prac. Samochód ponownie jest większy, zgodnie z oczekiwaniami. Linia dachu opada dość leniwie, skutkiem czego ponownie (tak, jak w 5 GT i X6) będzie zapewne tragiczna widoczność do tyłu. Maskowania wciąż jest dość dużo lecz widać, że od grudnia zmian stylistycznych nie wprowadzono.

Wiadomo więcej o silnikach. Jako, że jest to GT, producent zrezygnuje zapewne ze słabszych silników. Póki co mówi się o 3 jednostkach: 2 benzynowych i dieslu. Słabsza benzyna, to 2-litrowy silnik wspomagany przez turbosprężarkę osiągający 245 KM i 350 Nm. Mocniejsza jednostka to 3-litrowa wolnossąca rzędowa szóstka, generująca 306 KM. Dwulitrowy diesel będzie występował w dwóch wariantach mocy: 163 i 184 KM. Biorąc pod uwagę większą masę samochodu względem wersji sedan należy przypuszczać, że BMW 335i GT będzie przyspieszać od 0 do 100 km/h w nieco poniżej 6 sekund (limuzyna osiąga setkę w 5,5 s.).

Obraz

Nowy model BMW GT to kolejny kontrowersyjny projekt, na którym bardzo zależy producentowi. Celuje w zamożniejszych użytkowników, którzy wysoko cenią sobie indywidualny charakter samochodów. Czy zdobędzie klientów? Dowiemy się niestety dopiero w 2013 roku.[block position="inside"]6366[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa