Czy będzie driftował? - Mercedes E klasy karawan

Steve Sutcliffe, z brytyjskiego oddziału Autocara, postanowił sprawdzić czy da się driftować Mercedesem E klasy, który został przerobiony na karawan. Pojazd waży 2 tony, ma napęd na tylną oś, a pod maską pracuje silnik 3,0 TDi o mocy 200KM. Czy to wystarczy? Wszakże masa pojazdu, a także jego długość są sporo większe aniżeli w wersji produkcyjnej...

Mercedes E klasaMercedes E klasa
Mateusz Gajewski

Cóż, wypada się więc przekonać. Zapraszam do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie film wideo.

Steve Sutcliffe, z brytyjskiego oddziału Autocara, postanowił sprawdzić czy da się driftować Mercedesem E klasy, który został przerobiony na karawan. Pojazd waży 2 tony, ma napęd na tylną oś, a pod maską pracuje silnik 3,0 TDi o mocy 200KM. Czy to wystarczy? Wszakże masa pojazdu, a także jego długość są sporo większe aniżeli w wersji produkcyjnej...

Cóż, wypada się więc przekonać. Zapraszam do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie film wideo.

Will it drift? Binz Hearse - autocar.co.uk

Źródło: jalopnik

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km