Brytyjski luksus, hiszpański temperament: Aston Martin Rapide w Walencji

Aston Martin Rapide to ta sama "półka" co Porsche Panamera. Z jedną małą różnicą. Aston prezentując model Rapide nie wywołał takiego szoku wśród swoich fanów, co Porsche z Panamerą (szok wywołał za to inny projekt Astona, a mianowicie model Cygnet). Pojazd jest elegancki, posiada sporą moc drzemiącą pod maską, a przy tym spokojnie może pełnić funkcję limuzyny. W obliczu premiery nowego modelu Panamery, brytyjska firma postanowiła przypomnieć światu o swoim pojeździe. Zapraszamy Was do gorącej Walencji, gdzie można było spotkać Astona Rapide.

Mateusz Gajewski

Aston Martin Rapide to ta sama "półka" co Porsche Panamera. Z jedną małą różnicą. Aston prezentując model Rapide nie wywołał takiego szoku wśród swoich fanów, co Porsche z Panamerą (szok wywołał za to inny projekt Astona, a mianowicie model Cygnet). Pojazd jest elegancki, posiada sporą moc drzemiącą pod maską, a przy tym spokojnie może pełnić funkcję limuzyny. W obliczu premiery nowego modelu Panamery, brytyjska firma postanowiła przypomnieć światu o swoim pojeździe. Zapraszamy Was do gorącej Walencji, gdzie można było spotkać Astona Rapide.

Aston Martin Rapide Drive in Valencia

Przypomnę jedynie, że pod maską tej drapieżnej limuzyny pracuje 6-litrowy silnik V12. Ten sam, co w Astonie Martinie DB9. Jednostka produkuje 477KM mocy i 600Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zapewnia to przyspieszenie od 0 do 100km/h w czasie 5,3-sekundy. Prędkość maksymalna osiągana przez ten model to 303km/h. Niestety cena jaką trzeba w Wielkiej Brytanii zapłacić za Astona Martina Rapide jest o 1/3 wyższa od ceny Panamery o takiej samej mocy. Porsche kosztuje już od 95285 funtów, podczas gdy rodzimy Aston to wydatek rzędu 139950 funtów.

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny