Brabus Rocket 900 - Maybach na sterydach

Mercedes-Maybach S600 już w momencie opuszczenia fabryki jest ultraluksusowy i piekielnie mocny. Dlaczego jednak nie miałby być jeszcze mocniejszy? Dlaczego nie mógłby mieć na przykład 900 KM? Ktoś w firmie Brabus obudził się pewnego ranka i zadał sobie właśnie takie pytanie.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Tym sposobem luksusowy flagowiec Mercedesa dostał solidnego kopa. Standardowo rozwija on 530 KM, a po kuracji Brabusa dysponuje aż 900-konną stajnią. Skąd aż taki przyrost mocy? Na dobry początek 6-litrową V12 inżynierowie Brabusa nieco powiększyli. Silnik urósł do 6,3 l pojemności skokowej. Niestety tuner nie podaje w jaki sposób udało mu się uzyskać dodatkowe 0,3 l. Wiadomo za to, że silnik dostał nowy program sterujący.

Obraz

Podwójnie doładowane V12 po modyfikacjach Brabusa generuje 900 KM i 1500 Nm, co pozwala rozpędzić 2,8-tonowy okręt do 100 km/h w... 3,7 sekundy! Prędkość maksymalna wynosi 350 km/h. To parametry godne prawdziwie sportowego samochodu. Naturalnie ze względu na masę kolos z Niemiec nie będzie w stanie dotrzymać kroku Ferrari 458 na torze. Tutaj nie pomoże nawet najsolidniejsza stajnia pod maską. Jednak by nie pozostawiać Maybacha zupełnie bezbronnego i ułatwić trzymanie go w ryzach, Brabus zajął się także zawieszeniem. Zmiany nie są drastyczne, bo obejmują tylko obniżenie auta na Magic Body Control o dodatkowe 25 mm.

Brabus posadził Maybacha na 21-calowych, autorskich obręczach. Wśród modyfikacji optycznych znajduje się także subtelnie zmieniony pas przedni i tylny. Tuner zajął się również wyglądem wnętrza. Tapicerkę Mercedesa zastąpił swoją skórą. Podmienił także elementy drewniane. W Maybachu zawitało dodatkowo włókno węglowe.

Cena Brabusa Rocket 900 nie została podana.

Mercedes-Maybach Brabus Rocket 900 - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/14] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów