Brabus Mercedes-AMG GT S 600 (2015) - więcej mocy!

Na początku lata przekonaliśmy się jak wściekłym wozem sportowym jest Mercedes-AMG GT S. Jesteśmy jednak w stanie zrozumieć, że ktoś może chcieć więcej. Spełnić te oczekiwania postanowił Brabus.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Jeden z najbardziej znanych tunerów Mercedesa wziął na warsztat model AMG GT S. Standardowo ten wóz rozwija z 4-litrowego turbodoładowanego V8 510 KM i 650 Nm. Te parametry według katalogu pozwalają z pomocą 7-stopniowej skrzyni Speedshift rozpędzić niemieckiego sportowca do setki w 3,8 s. Prędkość maksymalna wynosi 310 km/h.

Chcecie więcej? Brabus przygotował prosty pakiet wzmacniający typu plug and play. Nowa jednostka sterująca pracą silnika pozwala wycisnąć z AMG GT S 600 KM oraz 750 Nm. Dzięki komputerowi PowerXtra B40 90-konny przyrost pomaga wyraźnie przyspieszyć sprint do setki. Czas został tu zredukowany do 3,6 s, a prędkość maksymalną podbito do 325 km/h.

Obraz

Brabus zastosował także nowe, sportowe zawieszenie, które ma być bardziej skuteczne niż to, opracowane przez AMG. Obniża ono prześwit o 15 mm i tym samym przysadza środek ciężkości do ziemi.

Trzeba przyznać, że pakiet stylistyczny Brabusa 600 jest dosyć zachowawczy. Tuner do smukłej sylwetki AMG GT dołożył od siebie tylko kilka dodatków, z czego jedynie tylny spojler ma znaczący wpływ na linię auta.

Obraz

Czy na tym koniec? Naturalnie wszyscy czekają na AMG GT Black Series, ale również względem Brabusa stawiane są pewne oczekiwania, które tuner musi spełnić. Chyba nikt nie wierzy, że 600 KM to ostatnie słowo w kwestii AMG GT...

Brabus Mercedes-AMG GT S 600 (2015) - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/38] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"