WAŻNE
TERAZ

Polska wygrywa z Finlandią - taką reprezentację chcemy oglądać!

Brabus 850 6.0 Biturbo - E63 AMG na sterydach

Brabus jest jednym z tych tunerów, którzy nigdy nie rozczarowują. Gdy biorą na warsztat któregoś Mercedesa, wiadomo, że po zakończeniu prac narodzi się potwór. Nie inaczej jest w przypadku nowej klasy E.

Obraz
Mariusz Zmysłowski

Za bazę posłużył Mercedes-Benz E63 AMG. Do wyjątkowo mocarnego sedana Brabus dodał kilka dodatków stylistycznych. Należą do nich zmodyfikowane pasy: przedni i tylny, uzupełnione o włókno węglowe oraz 20-calowe felgi obute w jedne z trzech oferowanych modeli opon różnych producentów (Pirelli, Continental, Yokohama).

To jednak mniej istotna część zmian. Brabus pofolgował sobie dopiero pod maską klasy E. 5,5-litrowy motor V8 rozwiercono do objętości 5,9 l. Zmieniono korbowody, tłoki oraz głowicę jednostki. Mercedes otrzymał także nowy dolot, układ wydechowy i turbosprężarki. Zmiany wprowadzono również w jednostce zarządzającej pracą silnika. Tak narodził się Brabus 850 6.0 Biturbo.

Auto rozwija teraz 850 KM i 1150 Nm. Moment obrotowy został sztucznie ograniczony. Dzięki tym parametrom wersja z napędem na tylną oś przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,7 s, a Brabus wyposażony w napęd 4MATIC osiąga tę prędkość w zaledwie 3,1 s. W zależności od zastosowanego programu jednostki auto może rozwijać od 300 do 350 km/h.

Brabus 850 6.0 Biturbo - galeria zdjęć

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/34] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy