BMW X5M i X6M od G-POWER

Modele "M" ze stajni BMW są w zasadzie dopieszczonymi do maksimum możliwości maszynami. Nie przeszkadza to jednak wielu firmom tuningowym w ulepszaniu tego co "najlepsze". Przykładem może być tuner G-POWER, który postanowił zbudować swoje własne wersje X5M i X6M. Zmiany zauważyć można zarówno w wyglądzie nadwozia jak i pod maską.

G-POWER BMW X5M i X6MG-POWER BMW X5M i X6M
Mateusz Gajewski

Modele "M" ze stajni BMW są w zasadzie dopieszczonymi do maksimum możliwości maszynami. Nie przeszkadza to jednak wielu firmom tuningowym w ulepszaniu tego co "najlepsze". Przykładem może być tuner G-POWER, który postanowił zbudować swoje własne wersje X5M i X6M. Zmiany zauważyć można zarówno w wyglądzie nadwozia jak i pod maską.

Drzemiącą w obu modelach jednostkę 4,4-litra V8 turbo nieco usprawniono, dzięki przeprogramowaniu sterownika zarządzającego pracą silnika. W efekcie silnik ten produkuje moc 600KM i 700Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ponadto zdjęto również ograniczenie prędkości, dzięki czemu każdy z wymienionych pojazdów może osiągnąć prędkość 300km/h. Sprint od 0-100km/h trwa zaledwie 4,5-sekundy, a od 0-200km/h 16,2-sekundy.

Tuner G-POWER nie zapomniał o obniżonym, sportowym zawieszeniu (obie wersje "siedzą" 30mm niżej), a także odpowiednim aerokicie. Na uwagę zasługuje przedni zderzak z ogromnymi, wręcz monstrualnymi wlotami powietrza. Przyznam szczerze, że niezbyt mi się to podoba, ale pasuje do ogólnego wyglądu pojazdu. Z tyłu również nowe zderzaki, spojlery, a w przypadku X6M lotka montowana na klapie bagażnika.[block position="inside"]9461[/block]

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić