Test: BMW 430i cabrio - o nerki się nie martw

BMW serii 4, choć swoją premierę miało jakiś czas temu, to nadal swoim wyglądem wzbudza wiele kontrowersji. Tym razem do testów otrzymałem odmianę, która została pozbawiona stałego dachu i powiem wam szczerze, że mnie osobiście ta odmiana bardzo ujmuje. Dlaczego?

Mateusz Żuchowicz

BMW 430i cabrio - test wideo

Pierwszy powód to wygląd, bo ten samochód prezentuje się naprawdę pięknie. Zarówno przy złożonym, jak i rozłożonym materiałowym dachu, auto ma wręcz idealne proporcje. Nawet te nerki aż tak bardzo mi nie przeszkadzają. Nadal nie stwierdzę, że mi się podobają, ale już tak bardzo mnie nie drażnią. Być to właśnie to przyzwyczajenie, o którym wspominałem na końcu filmu z odmianą coupe? Nie wiem, ale drugie spotkanie z tym samochodem przebiegło już dużo spokojniej i bez wielkiego szoku.

Drugi powód to tak naprawdę praktyczność. Wiele osób uważa, że kabriolety, to samochody sezonowe i najlepiej sprawdzają się jako drugie auto w rodzinie. Oczywiście w przypadku dwuosobowych roadsterów jak chociażby Mazda MX-5 to stwierdzenie rzeczywiście się sprawdza, ale w przypadku pojazdów z tylną kanapą, jak właśnie BMW 4, niekoniecznie.

Czy czteroosobowy kabriolet może być samochodem na co dzień? W tym filmie udowodnię wam, że w wielu przypadkach nie ma czego się bać. Zapraszam na film.

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam