Biznes Keanu Reevesa kwitnie. Aktor swój majątek inwestuje w jednoślady

Znany z roli Neo w serii filmów "Matrix" Keanu Reeves od kilku lat rozwija firmę, którą założył z doświadczonym budowniczym motocykli. Pojazdy budowane przez Arch Motorcycle są wyjątkowe pod każdym względem. Niebawem na rynku pojawi się nowy model.

Method 143 to pierwszy motocykl firmy Arch, który będzie produkowany seryjnie.Method 143 to pierwszy motocykl firmy Arch, który będzie produkowany seryjnie.
Źródło zdjęć: © Fot. Arch
Jakub Tujaka

Historia firmy założonej przez aktora rozpoczęła się w 2007 roku, kiedy Gard Hollinger zbudował dla Keanu Reevesa customowego Harleya. Motocykl tak przypadł do gustu klientowi, że zaproponował współpracę i założenie wspólnej firmy. Arch Motorcycle wypuściło pierwszą maszynę dopiero w roku 2015. Model ten nazwano KRGT-1, a najnowsza konstrukcja firmy nosi nazwę Method 143.

Obraz
© Fot. Arch

Method 143 to pierwszy motocykl marki Arch, który będzie produkowany seryjnie. Doświadczenia zebrane przez ostatnie lata zaowocowały tym, że według producenta sprzęt jest dopracowany w każdym detalu. Co ciekawe, od razu wprowadzono ograniczenie produkcyjne i powstaną jedynie 23 sztuki.

W odróżnieniu od poprzednich egzemplarzy, Method 143 ma bardziej agresywną pozycję kierowcy, ale podobnie jak wcześniej, do budowy motocykla wykorzystano kosztowne materiały. Pokrywę baku obrobiono w urządzeniu CNC z jednego bloku aluminium, a skóra użyta do pokrycia kilku elementów jest najwyższej jakości. Oprócz tego, rama i felgi zostały wykonane z włókna węglowego.

Obraz
© Fot. Arch

Zadbano także o to, aby motocykl był aerodynamiczny, a podzespoły wykorzystane w zawieszeniu i układzie hamulcowym wzięto z najwyższej półki jeśli chodzi o branżę motocyklową.

Obraz
© Fot. Arch

Dwucylindrowy silnik generuje około 160 KM i z informacji podanych przez producenta wynika, że niewiele więcej można z niego wycisnąć. Układ wtryskowy jest podobny do tego używanego w sporcie wyczynowym, podobnie jak wydech. Biorąc jednak po uwagę fakt, że cały motocykl wykonano z lekkich materiałów, fabryczna moc w zupełności wystarczy do jeżdżenia po drogach i narozrabiania na torze wyścigowym.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/8] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle, co nic
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle, co nic
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy