Aventador J Speedster z wirtualnym pakietem Prindiville

Zapewne pamiętacie szalony projekt Lamborghini o nazwie Aventador J Speedster, który został oficjalnie zaprezentowany w Genewie. Jedyny na świecie egzemplarz tego wyjątkowego samochodu został sprzedany za ponad 2,2 mln euro, a włoski producent nie zamierza kontynuować jego produkcji. Nie przeszkodziło to jednak tunerowi Prindiville, który zaprezentował wirtualny pakiet dla tego modelu.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Zapewne pamiętacie szalony projekt Lamborghini o nazwie Aventador J Speedster, który został oficjalnie zaprezentowany w Genewie. Jedyny na świecie egzemplarz tego wyjątkowego samochodu został sprzedany za ponad 2,2 mln euro, a włoski producent nie zamierza kontynuować jego produkcji. Nie przeszkodziło to jednak tunerowi Prindiville, który zaprezentował wirtualny pakiet dla tego modelu.

Trzeba przyznać, że standardowy Aventador J Speedster aż kipi agresją. Tuner proponuje jednak w wirtualnym świecie wyposażyć ten samochód w nowy zderzak przedni, nieco zmodyfikowane listwy progowe oraz lekko przestylizowany spoiler tylny.

Prindiville chce także wyposażyć Aventadora J w zawieszenie o regulowanym prześwicie oraz karbonowo-ceramiczne hamulce. Tuner twierdzi, że dzięki modyfikacji elektronicznej jednostki sterującej pracą silnika (ECU) oraz zastosowaniu tytanowego układu wydechowego moc samochodu wzrosłaby do 805 KM, co według obliczeń inżynierów Prindiville pozwoliłoby osiągnąć pierwsze 96 km/h w 2,5 s.

Przypomnijmy, że Aventador J Speedster wyposażony jest w tę samą jednostkę napędową co produkcyjna wersja Aventadora: centralnie zlokalizowany 6,5-litrowy motor w układzie V12, który generuje 700 KM i 690 Nm momentu obrotowego.

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa