Audi R8 Exclusive Selection - pożegnanie po amerykańsku

Odświeżone Audi R8 jeszcze nie zawitało do salonów (ma to nastąpić na początku 2013 roku). Aby zachęcić klientów do zamawiania obecnej wersji i nie osłabić popytu w oczekiwaniu na model 2013, producent z Ingolstadt na pożegnanie planuje limitowaną edycję R8 nazwaną Exclusive Selection.

Obraz
Rafał Warecki

Odświeżone Audi R8 jeszcze nie zawitało do salonów (ma to nastąpić na początku 2013 roku). Aby zachęcić klientów do zamawiania obecnej wersji i nie osłabić popytu w oczekiwaniu na model 2013, producent z Ingolstadt na pożegnanie planuje limitowaną edycję R8 nazwaną Exclusive Selection.

Powstanie 20 egzemplarzy z silnikiem V8 4.2 FSI, którego moc maksymalna - dla przypomnienia - wynosi 436 KM przy 7900 rpm. Samochód ma wyróżniać się matowym lakierem Daytona Gray, ospoilerowaniem i dyfuzorem wykonanymi z włókien węglowych, czarnymi elementami zewnętrznymi, tylnymi reflektorami z wersji GT, czerwonymi zaciskami hamulcowymi i 19-calowym zestawem obręczy. Wewnątrz pojawi się m.in. nowa, skórzana tapicerka z kontrastującymi przeszyciami czy cieńszy wieniec kierownicy. Z wyposażenia warto wspomnieć o nagłośnieniu Bang & Olufsen® Sound System oraz nawigacji z Audi Music Interface w standardzie.

Obraz

Wersje napędzane motorem V10 5.2 FSI o mocy 533 KM przy 8000 rpm (limitowane 3o sztuk) będą jeszcze ciekawsze. Mają być dostępne wyłącznie w kolorze Ibis White kontrastującym z czarnymi dodatkami, a felgi zostaną zapożyczone z konceptu e-Tron. Wnętrze mocniejszego R8 V10 również będzie wyglądać trochę inaczej za sprawą deski rozdzielczej i wstawek z włókien węglowych oraz czarno-białych przeszyć.

Audi R8 Exclusive Selection będzie dostępne na razie tylko w USA. Ceny wersji ze skrzynią manualną zaczną się od 137 700 dol. za R8 V8 i 161 500 dol. za R8 V10.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/17] Źródło zdjęć: |

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.