Audi A6 3,0 TDI po przeróbkach B&B – teraz 390 KM i 760 Nm!

Komu mało 313 KM i 650 Nm seryjnej mocy rozwijanej przez Audi A6 3,0 TDI, może stosunkowo niewielkim kosztem ją podnieść. Teraz auto będzie prawdziwym połykaczem autostrad. Wystarczy udać się do firmy B&B.

Audi A6 3,0 TDI B&BAudi A6 3,0 TDI B&B
Marek Adamowicz

Komu mało 313 KM i 650 Nm seryjnej mocy rozwijanej przez Audi A6 3,0 TDI, może stosunkowo niewielkim kosztem ją podnieść. Teraz auto będzie prawdziwym połykaczem autostrad. Wystarczy udać się do firmy B&B.

Niemiecki tuner B&B oferuje trzystopniową propozycję modyfikacji najmocniejszej jednostki wysokoprężnej znajdującej się w ofercie Audi A6. Głównym punktem oferty jest modyfikacja komputera sterującego pracą silnika i ciśnieniem doładowania. Pierwszy stopień to 340 KM i 690 Nm. Koszt? 1498 euro. Kolejne 200 euro to +25 KM i +30Nm – łącznie 365 KM i 720 Nm.

Aby uzyskać 390 KM i 760 Nm, trzeba dodatkowo zainwestować 4950 euro. Modyfikacje obejmują układ wtryskowy i dolotowy, a dodatkowo pojawia się nowy intercooler. W ten oto sposób wraz ze wcześniejszymi modyfikacjami na hamowni pojawi się wspomniany wynik końcowy.

Komu mało modyfikacji, może zmienić układ wydechowy zakończony czterema końcówkami, co da 5-8 KM dodatkowej mocy. Wykonany ze stali nierdzewnej wydech kosztuje 1298 euro. Obniżenie samochodu o 30 mm poprzez sportowe sprężyny to koszt 398 euro. Jeśli komuś zależy na regulacji zawieszenia, musi wyłożyć kolejne 1498 euro.

Wszystkie modyfikacje wymagają skutecznych hamulców. Za 5995 euro klient otrzymuje układ hamulcowy wraz z 6-tłoczkowymi zaciskami.

  • Audi A6 3,0 TDI B&B
  • Audi A6 3,0 TDI B&B
  • Audi A6 3,0 TDI B&B
  • Audi A6 3,0 TDI B&B
  • Audi A6 3,0 TDI B&B
  • Audi A6 3,0 TDI B&B
[1/6] Audi A6 3,0 TDI B&B Źródło zdjęć: |

Źródło: Carsession.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej