Aston Rapide i Bentley Continental przygniecione przez drzewo

Jest tyle możliwości uszkodzenia auta. Możesz zahaczyć kogoś na parkingu, możesz nie zmieścić się w zakręcie, możesz wreszcie uderzyć jakąś leśną zwierzynę. Kto by przypuszczał, że na Twojego nowego Astona Rapide stojącego na parkingu spadnie drzewo. Po prostu pech.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Jest tyle możliwości uszkodzenia auta. Możesz zahaczyć kogoś na parkingu, możesz nie zmieścić się w zakręcie, możesz wreszcie uderzyć jakąś leśną zwierzynę. Kto by przypuszczał, że na Twojego nowego Astona Rapide stojącego na parkingu spadnie drzewo. Po prostu pech.

Aston Martin Rapide to chyba najgroźniejszy konkurent Porsche Panamery. Właściciel tego egzemplarza musiał zapłacić za swoje auto ponad 200.000 dolarów. W zamian za to otrzymał czterodrzwiową limuzynę ze znaczkiem Astona, którą napędza silnik V12 o pojemności 6.0-litra, produkujący 477 koni mechanicznych. Niezłe autko, nieprawdaż?

Obok Astona zaparkował drugi pechowiec, ten z kolei jeździ Bentleyem Continentalem Supersports. 630-konny potwór przyspiesza od zera do setki w 3.9-sekundy i rozpędza się maksymalnie do prędkości prawie 330 kilometrów na godzinę. Ten egzemplarz to prawdziwa świeżynka w USA, bowiem pierwsze egzemplarze tego modelu miały tam trafić właśnie w okresie maj-czerwiec 2010.

Oba auta zostały postawione na bezpiecznym parkingu, w malowniczym otoczeniu zieleni. Niestety mocniejszy podmuch wiatru powalił stojące przed nimi drzewo, które spadło wprost na warte majątek auta. Bentley wyszedł bez szwanku, gorzej z Astonem. Ciekawe czy pokryje to ubezpieczenie.

To się nazywa pech! Autorem zdjęc jest Joel Feder.[block position="inside"]8980[/block]

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa