Aston One-77 trafi do seryjnej produkcji? [wideo]

Aston Martin wypuścił do Sieci kolejne informacje dotyczące najbardziej oczekiwanego projektu tej marki, modelu One-77. Rzadki supersamochód już wkrótce ma trafić do pierwszych klientów, którzy będą mogli pochwalić się znajomym, że w ich garażu stoi najmocniejszy samochód na świecie z wolnossącym silnikiem.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Aston Martin wypuścił do Sieci kolejne informacje dotyczące najbardziej oczekiwanego projektu tej marki, modelu One-77. Rzadki supersamochód już wkrótce ma trafić do pierwszych klientów, którzy będą mogli pochwalić się znajomym, że w ich garażu stoi najmocniejszy samochód na świecie z wolnossącym silnikiem.

Kiedy Aston pojawi się na drogach, jego 750-konny silnik V12 o pojemności 7.3 litra z 750 Nm momentu obrotowego będzie najmocniejszą wolnossącą jednostką napędową. Wszystkie auta, które mają moc większą od Astona, są wspomagane sprężarkami. Taki silnik zapewnia wprost niewiarygodne osiągi. Prototyp One-77 rozpędził się do prędkości 355 kilometrów na godzinę.

Wiadomość o takiej prędkości maksymalnej czy rekordowej mocy na pewno ucieszy przyszłych właścicieli. Początkowo miało być ich jedynie 77, ale część aut została już sprzedana. Szczęśliwcy, których stać było na kupno pięknego potworka, nie pocieszą się drugą informacją, którą przekazał Aston. Brytyjska firma rozważa zmianę pierwotnych planów o produkcji ograniczonej liczby egzemplarzy i zrobienie z One-77 seryjnie produkowanego auta.

Ciekawe, jak muszą czuć się milionerzy, którzy wpłacili pieniądze, licząc na to, że będą właścicielami unikatowego pojazdu. Czy w związku z tym Aston Martin powinien obniżyć cenę One-77?

W Sieci pojawił się także nowy film prezentujący sylwetkę pojazdu. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów już w przyszłym roku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa