Aston Martin Veloce - a gdyby tak...

Aston Martin DB9 to w tej chwili chyba flagowy, jeżeli to słowo jest odpowiednie do takiego producenta samochodów, model oferowany przez brytyjską firmę. Czy zastanawiałeś się kiedyś jak wyglądałby następca, jednego z najładniejszych samochodów na świecie?

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Po raz pierwszy Aston DB9 został odsłonięty na salonie we Frankfurcie w 2003 roku. Minęło więc już 7 lat, mimo to niemal idealnie dopracowana sylwetka i perfekcyjne proporcje tego auta nadal zmuszają ateistów do błagalnych modlitw o wygraną w lotto.

Niejaki Marouane Bembli, 24-letni student ze Szwecji lubi od czasu do czasu pobawić się w projektowanie samochodów. W zeszłym roku zaprezentował swoją wizję odmienionego Audi R8, tym razem postawił na następcę Astona DB9.

Stworzone przez niego auto nosi nazwę Veloce. Można  by pokusić się o tezę, że wszystko co jest wizją opartą na DB9 i tak będzie piękne, uważam jednak, że Marouane wcale nie zepsuł delikatności Astona, tylko wręcz zakpił z grzeczności tego auta, odkrywając jego drugą naturę.

Veloce jest znacznie bardziej wulgarny, ale przy tym udało się zachować ten gentlemański wdzięk. Nos został delikatnie złamany i przypomina teraz przód Concorde'a, a z tyłu pojawił się gigantyczny dyfuzor. Auto sprawia jednak wrażenie niesamowicie opanowanego. Wyobrażam go sobie w czerni odbijającej światło latarni, wolno opływających kształty karoserii, podczas nocnego patrolu ulicami nowoczesnej europejskiej metropolii. Byłby jak Hitman, ubrany w nienaganny garnitur niewzbudzający podejrzeń, jednak pod aksamitną marynarką od Gucciego schowana jest broń poważnego kalibru.

Po prostu mi się podoba. A koledze ze Szwecji pozazdrościć talentu.[block position="inside"]9277[/block]

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa