Aston Martin LMV/R - droga zabawka dla niewielu dzieci...

Elite Tuning ma coś dla (zamożnych) fanów Astona Martina - specjalną limitowaną edycję Vantage. Aby posiąść LMV/R trzeba będzie spełnić dwa warunki. Po pierwsze, co jest chyba oczywiste, konieczne jest posiadanie dość  obszernego konta bankowego. Po drugie, trzeba będzie być bardzo szybkim lub po prostu mieć sporo szczęścia, gdyż do sprzedaży trafi tylko 30 sztuk. Tylko w Stanach Zjednoczonych.

aston-martin-lmv-raston-martin-lmv-r
Szymon Chołys

Elite Tuning ma coś dla (zamożnych) fanów Astona Martina - specjalną limitowaną edycję Vantage. Aby posiąść LMV/R trzeba będzie spełnić dwa warunki. Po pierwsze, co jest chyba oczywiste, konieczne jest posiadanie dość  obszernego konta bankowego. Po drugie, trzeba będzie być bardzo szybkim lub po prostu mieć sporo szczęścia, gdyż do sprzedaży trafi tylko 30 sztuk. Tylko w Stanach Zjednoczonych.

Na ulepszenia wizualne i aerodynamiczne składa się bodykit z poszerzonymi nadkolami oraz karbonowymi elementami, takimi jak: siatki grilla, spojlery, wloty boczne, tylne skrzydło i dyfuzor. Wnętrze zostało całe pokryte alcantarą. Jeśli chodzi o to tylne skrzydło, do złudzenia przypomina mi jedno z pierwszych odblokowanych w grze Need For Speed Underground. Mam rację?

Oczywiście na tym nie koniec. Zamontowano nowe hamulce, sportowy wydech,  sprężyny obniżające, wykonano komorę silnikową z włókna węglowego i oczywiście przeprogramowano ECU silnika.

Niestety, nie wspomniano nic o osiągach. Cena tego pakietu to jedyne... 194.000 dolarów! Są zainteresowani?

aston-martin-lmv-r1
aston-martin-lmv-r1

Źródło: autoevolution

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa