Aston Martin DBS po szlachecku - Graf Weckerle Imperialwagen

Nobliwe Graf Weckerle Imperialwagen zaprezentowało swój ostatni projekt bazujący na Aston Martin DBS. Specyficzny, nieco szlachecki i pretensjonalny styl to znak rozpoznawczy tej niemieckiej manufaktury. Tym razem nie jest inaczej.

Graf Weckerle Aston Martin DBSGraf Weckerle Aston Martin DBS
Rafał Warecki

Nobliwe Graf Weckerle Imperialwagen zaprezentowało swój ostatni projekt bazujący na Aston Martin DBS. Specyficzny, nieco szlachecki i pretensjonalny styl to znak rozpoznawczy tej niemieckiej manufaktury. Tym razem nie jest inaczej.

Na pierwszy rzut oka modyfikacje  wydają się być subtelne, jednak po skupieniu wzroku na detalach widać intrygującą i niebanalną kompozycję. Matowy, beżowy lakier przyozdobiono pomarańczowo-białą grafiką przebiegającą wzdłuż linii bocznej auta. Jednak patrząc z profilu to nie  ozdobny pasek przykuwa wzrok, a to co znalazło się w nadkolach. Znajdziemy tam dwudziestojednocalowe, kute, tytanowo-aluminiowe obręcze Graf Weckerle, w których ramiona ukształtowano na wzór słynnego ornamentu Fleur-de-Lis.

Graf Weckerle Aston Martin DBS
Graf Weckerle Aston Martin DBS

Prawdziwy majstersztyk to jednak wnętrze pojazdu. Gruba, delikatna skóra fragmentarycznie barwiona na biało, brązowo i pomarańczowo pokrywa siedzenia oraz boczki drzwi. Na oparciach przyczepiono emaliowane emblematy Graf Weckerle wykonane z białego złota próby 750.

Nie obeszło się także bez drobnych zmian technicznych. Cały pojazd obniżono by zredukować do minimum szczelinę między oponą, a nadkolem, wymieniono również układ wydechowy i zrekalibrowano jednostkę sterującą. Dzięki tym modyfikacjom moc jednostki V12 wzrosła z 510 KM do 560 KM.

Graf Weckerle Aston Martin DBS
Graf Weckerle Aston Martin DBS

Źródło: ZerCustoms

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa