Ares S1 Spyder Barchetta to rzadka alternatywa dla Ferrari i McLarena

Ferrari Monza i McLaren Elva mają nowego rywala. To Ares S1 Spyder Barchetta będący otwartym odpowiednikiem znanego już modelu S1. Podobnie jak u konkurentów, nie znajdziecie tu zarówno dachu, jak i przedniej szyby.

Bez dachu i przedniej szyby, za to z potężnym V8.Bez dachu i przedniej szyby, za to z potężnym V8.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Włoska firma Ares pochwaliła się pierwszymi fotografiami modelu S1 Spyder Barchetta. Trzeba przyznać, że auto wygląda świetnie. Masywne nadkola, głębokie wcięcie w okolicach drzwi i aerodynamiczne tunele umieszczone za głowami kierowcy i pasażera składają się na całość, od której trudno oderwać wzrok.

Konstrukcja została zbudowana ręcznie z wykorzystaniem głównie włókna węglowego. Mylą się jednak ci, którzy sądzą, że to torowa wydmuszka. Mimo braku dachu, wnętrze kusi luksusowym charakterem. Wykończono je ciemnobrązową skórą i wyposażono w komfortowe dodatki. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że elektronika została dobrze zabezpieczona przed wodą, gdyż dach nie jest tu dostępny w żadnej postaci.

Do napędu wykorzystano popularny sinik V8 znany z Chevroleta Corvette Stingray. 715 KM pozwoli osiągać setkę w zaledwie 2,7 sekundy i rozpędzać się do ponad 320 km/h. Gogle lub kask obowiązkowe. Na realne potwierdzenie osiągów musimy jednak jeszcze trochę poczekać.

Ares nie wystartował bowiem jeszcze z produkcją. W planach jest stworzenie 24 egzemplarzy, które raczej nie będą długo czekać na właścicieli. Nie zdziwię się jeśli większość jest już sprzedana. Cena nadal pozostaje tajemnicą. Pozostaje mieć nadzieję, że niebawem się to zmieni.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/7] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są