Alfa Romeo z 5-letnią gwarancją na auta. Polscy klienci się ucieszą

Polski oddział Alfy Romeo uruchamia nową strategię, której kluczowym elementem będzie 5-letnia gwarancja z limitem do 200 tys. km. Skorzystają z niej wszyscy klienci, którzy kupią nowe auto włoskiej marki po 1 stycznia 2021 roku.

Decyzja importera może wpłynąć na poprawę wyników sprzedaży w Polsce.Decyzja importera może wpłynąć na poprawę wyników sprzedaży w Polsce.
Źródło zdjęć: © fot. Marcin Łobodziński
Aleksander Ruciński

Trudno wskazać drugą markę, która musiałaby zmagać ze stereotypami tak bardzo, jak Alfa Romeo. Większość z nich dotyczy rzekomej awaryjności włoskich produktów. Producent, a właściwie polski importer zamierza odczarować ten wizerunek, wprowadzając standardową, 5-letnią gwarancję na nowe samochody.

Co warte odnotowania, skorzystają z niej zarówno klienci indywidualni, jak i firmy, a sposób finansowania nie będzie miał żadnego wpływu na przebieg ochrony. Jedyny "kruczek" dotyczy limitu przebiegu ustalonego na 200 tys. km. Trzeba jednak wspomnieć, że to i tak wyższa wartość niż w przypadku większości konkurentów.

5-letnia gwarancja Maximum Care obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne.

Przez cały czas trwania ochrony gwarantem jest FCA Poland, które zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia usterek podzespołów wymienionych poniżej:

  • silnik,
  • układ kierowniczy,
  • układ hamulcowy,
  • układ BSG (Belt Start Generator),
  • skrzynia biegów,
  • układ klimatyzacji,
  • systemy ochrony i bezpieczeństwa,
  • układ trakcji elektrycznej,
  • układ chłodzenia i zasilania paliwem,
  • podzespoły elektryczne,
  • przyrządy,
  • przeniesienie napędu,
  • zawieszenie,
  • multimedia.

Decyzja o wydłużeniu dotychczasowego, 2-letniego okresu wynika z chęci podkreślenia wysiłku włożonego przez koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo - możemy przeczytać w materiałach prasowych marki. To bez wątpienia dobry ruch także z marketingowego punktu widzenia, mogący wpłynąć na zmianę postrzegania marki i wzrost liczby klientów.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut