Albert Biermann odchodzi na emeryturę. To wielka strata dla Hyundaia

Jeden z najważniejszych ludzi we współczesnej historii Hyundaia postanowił zakończyć karierę. Albert Biermann przechodzi na emeryturę. Na szczęście, gdy zajdzie taka potrzeba, będzie doradzał Koreańczykom w niepełnym wymiarze godzin.

Albert Biermann miał ogromny wpływ na rozwój hyundaiaAlbert Biermann miał ogromny wpływ na rozwój hyundaia
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Hyundai
Aleksander Ruciński

W ostatnich latach Hyundai i Kia zaliczyli olbrzymi progres. Zarówno w kwestii jakościowej, jak i wizerunkowej. Spora w tym zasługa Alberta Biermanna, byłego pracownika BMW M Motorsport, który w 2015 roku dołączył do koreańskiego koncernu.

Doświadczenie niemieckiego inżyniera mocno wpłynęło na to, jak obecnie postrzegane są obie marki. To właśnie Biermannowi zawdzięczamy radykalną poprawę prowadzenia wszystkich modeli w gamie oraz niezwykle dopracowaną linię sportowych modeli. Z naciskiem na "N" Hyundaia.

-Praca dla Hyundai Motor Group to był ogromny zaszczyt i przyjemność. Teraz nasze pojazdy wyróżniają się na tle konkurencji pod wieloma względami, ucieleśniając ogromną wiedzę inżynieryjną i zaangażowanie - mówi Biermann.

  • Dzięki niestrudzonym wysiłkom Alberta, niezachwianemu poświęceniu i niezwykłej pasji do firmy, osiągnęliśmy naprawdę wiele. Nie sposób wymienić wszystkich zasług, ale jego zaangażowanie odegrało kluczową rolę w tym, że nasza grupa stała się jednym z liderów światowej motoryzacji" - powiedział Euisun Chung - prezes wykonawczy Hyundai Motor Group

Odejście Biermanna to bez wątpienia ogromna strata dla firmy. Warto jednak wspomnieć, że nie jest to całkowity koniec współpracy. Niemiec nadal bowiem będzie pełnił funkcję pomocniczego doradcy w kluczowych kwestiach.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km