WAŻNE
TERAZ

Inflacja w Polsce. Jest szybki szacunek za sierpień

Acura MDX - czy Ameryka ją pokocha? [Nowy Jork 2013]

Po zaprezentowaniu konceptu na styczniowych targach w Detroit Acura przygotowała wersję produkcyjną modelu MDX, która zgodnie z oczekiwaniami niczym nie różni się od pierwowzoru. Producent po raz pierwszy pozwolił zajrzeć do środka. Tym, którym niespecjalnie podobało się nadwozie MDX, może przypaść do gustu wnętrze, które kryje wiele ciekawostek.

Obraz
Piotr Wereszczyński

Próżno szukać różnic między autem produkcyjnym a konceptem pokazanym w styczniu. Choć wygląd nadwozia nie powalił mnie na kolana, z pewnością właściciele i wielbiciele aut tego producenta inaczej spojrzą na pracę projektantów. Samochód ma prawie 5 m długości i rozstaw osi wynoszący 281 cm, więc szukając dla niego konkurenta, trzeba spoglądać raczej w stronę Volkswagena Touarega niż Hondy CR-V. Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych z pewnością umieszczą to auto w klasie średnich SUV-ów.

Obraz

Ciekawie wygląda także wnętrze. Choć zdaję sobie sprawę, że na potrzeby targów auto wyposażono we wszelkie możliwe dodatki, to i tak liczba udogodnień dla podróżujących jest imponująca. Na pokładzie znajdzie się m.in. trójstrefowa klimatyzacja, system multimedialny, dwa duże wyświetlacze do obsługi nawigacji i pozostałych systemów oraz elektrycznie sterowane fotele. W samochodzie zmieści się nawet 7 osób, przy komplecie pasażerów pozostaje jeszcze miejsce na niewielki bagaż.

Pod maskę na razie może trafić tylko jeden silnik benzynowy o pojemności 3,5 l i mocy 314 KM. Moment obrotowy wynoszący 368 Nm może być przenoszony albo za pomocą 6-biegowego automatu na koła przednie, albo - na życzenie właściciela - MDX może zostać wyposażona w napęd SH-AWD. Auto trafi do sprzedaży w połowie roku.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/39] Źródło zdjęć: |

Źródło: Acura

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nowa "pułapka" na A4. Hamowanie przed znakiem nic nie da
Nowa "pułapka" na A4. Hamowanie przed znakiem nic nie da
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat