Ach ten marketing... | Kolejna nagonka na Niemców

O tym, że reklama jest dźwignią handlu wiedzą wszyscy. Jednak w przemyśle motoryzacyjnym specjaliści od marketingu działają czasem w nieczysty sposób. Ostatnio na stronach naszego serwisu mogliście poczytać o tym jak to (według marketingu Nissana) Nissan 370Z jest lepszy od Porsche, Audi i BMW, a dzisiaj kolejna nagonka na niemieckich producentów. Tym razem ze strony Lexusa.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Niemcy jako potentaci w produkcji samochodów muszą się przyzwyczaić do faktu, że każdy samochód w jakimś stopniu będzie porównywany do niemieckich odpowiedników. Taka już jest rola lidera. Tym razem troszkę dostało się BMW, Audi i Mercedesowi. Oczywiście nic tutaj nie jest powiedziane wprost, ale przedstawione powyżej wykresy o charakterystycznych kształtach, które "akurat" układają się w loga niemieckich producentów z całą pewnością przypadkiem nie są.

A w czym Lexus chwali się, że jest lepszy od niemieckich konkurentów?  Nie ma tutaj szalonej filozofii. Według Lexusa w luksusowych samochodach większość ekskluzywnych opcji takich jak m.in.: wysokiej klasy system audio, podgrzewane i wentylowane siedzenia, nawigacja sterowana głosem, kamera cofania, złącze USB i Bluetooth powinny być w standardowej opcji wyposażeniowej i producent nie powinien żądać za to wyposażenie dodatkowych opłat. Lexus podobno wszystkie te elementy oferuje w standardzie i dlatego też tym się chwali jednocześnie pokazując, że niemieccy producenci każą sobie za to samo dopłacać. Hmm.. coś w tym jest.[block position="inside"]8851[/block]

Źródło: World Car Fans

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa