Abarth prezentuje: 500C i Punto Evo w odmianie EsseEsse

Nadworny tuner Fiata uchylił rąbka tajemnicy na temat jeszcze mocniejszych odmian modelu 500C i Punto Evo. Będą one nosić nazwę EsseEsse i zadebiutują na zbliżającym się salonie samochodowym w Paryżu.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Nadworny tuner Fiata uchylił rąbka tajemnicy na temat jeszcze mocniejszych odmian modelu 500C i Punto Evo. Będą one nosić nazwę EsseEsse i zadebiutują na zbliżającym się salonie samochodowym w Paryżu.

Oba samochody będą mieć szary kolor, a mały pseudokabriolet pomalowano na dwa odcienie szarego - ciemniejszy na górze i jaśniejszy na dole. Do tego oczywiście agresywniejszy body kit Abartha oraz duże felgi aluminiowe. W przypadku 500C EsseEsse będą to 17-calowe, białe obręcze, a w przypadku Punto Evo EsseEsse - felgi w rozmiarze 18 cali.

Obraz

Skorpion w logo do czegoś zobowiązuje, dlatego inżynierowie Abartha podnieśli moc silników. Abarth 500C w odmianie EsseEsse ma 160 KM i 230 Nm momentu obrotowego. Pierwsze 100 km/h osiąga po 7,6 sekundy, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się przy 209 km/h. Przypomnijmy, że "zwykła" odmiana Abartha 500C ma 140 KM i 206 Nm.

W przypadku Punto Evo EsseEsse mamy do czynienia z mocą rzędu 180 KM i momentem obrotowym na poziomie 270 Nm. Osiągi tego samochodu wynoszą natomiast 7,5 sekundy do setki oraz 216 km/h prędkości maksymalnej. Oba samochody będą mieć także zmodyfikowane zawieszenie oraz hamulce, przez co mają lepiej się prowadzić i zapewniać ciekawsze doznania podczas jazdy. Więcej szczegółów firma Abarth zamierza zdradzić już niebawem - podczas paryskiej premiery obu pojazdów.[block position="inside"]8698[/block]

Źródło: World Car Fans

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej