5 motocykli o sportowym zacięciu

Każdy motocyklista chciałby poczuć się przez chwilę jak Valentino Rossi i na sportowym motocyklu pokonać kilka okrążeń na torze MotoGP. Producenci jednośladów tworzą maszyny typu super-bike, zapominając, że użytkowane są one na drogach. Magazyn MCN stworzył ranking najlepszych motocykli, które mają "sportową duszę" ale są "drogowymi".

Obraz
Damian Zarzycki

Każdy motocyklista chciałby poczuć się przez chwilę jak Valentino Rossi i na sportowym motocyklu pokonać kilka okrążeń na torze MotoGP. Producenci jednośladów tworzą maszyny typu super-bike, zapominając, że użytkowane są one na drogach. Magazyn MCN stworzył ranking najlepszych motocykli, które mają "sportową duszę" ale są "drogowymi".

MCN zapytał fanów motoryzacji o to, jakie ich zdaniem motocykle pozwalają na sportową jazdę, ale można je też użytkować na co dzień. Producenci jednośladów tworzą potężne maszyny (np. super-bike), których możliwości na dobrą sprawę można poczuć tylko na torze. A motocykle użytkuje się na ulicach miast. Więc MCN w oparciu o głosy fanów stworzył ranking 5 najlepszych "drogowych" motocykli ze sportową duszą. Oto one:

Honda CBR600F (2000-2007)

Honda CBR600F jest i pozostanie świetnym motocyklem do jazdy. Posiada naprawdę dużo mocy, a jazda sprawia wiele frajdy. Jest idealna praktycznie dla każdego.

Suzuki SV1000 (2003-do dziś)

Może i silnik pochodzi od starego TL1000S, ale ten V-Twin naprawdę ma moc. Poza tym wszystko inne w tym motocyklu było nowe. Poza tym cena nowego jak i używanego SV1000 mieści się w rozsądnych granicach.

Triumph Daytona 650 (2003-2005)

Wejście Daytony na rynek 600cm3 maszyn było udane. Daytona650 jest pięknym motocyklem wyposażonym w dobry silnik i skuteczne hamulce. Poza tym dobrze trzyma cenę.

Kawasaki ZX-9R (1994-2002)

Zaczęło się od sportowej maszyny, później nadeszła ewolucja. Popularny, lekki motocykl z dobrym silnikiem.

Honda VFR800 (2001-do dziś)

W latach 90. ta Honda była bardzo popularnym, dobrym motocyklem, który wymagał niewielkiego tuningu. I nadeszła VFR800 V-tec - czyli świetne warunki jezdne, dużo mocy itd.

Źródło: motorcyclenews.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik