Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Enrico Fumia w szczerym wywiadzie. Po latach współtwórca Multipli ujawnia prawdę o pracy dla Fiata w latach 90. Anna Gańczarek po Baja Drawsko Pomorskie: "Kawałek Dakaru w Polsce" "Jeśli chcemy więcej mocy, potrzebujemy więcej cylindrów". Joachim Kunz z Mazdy zdradza kulisy rzędowych "szóstek" Używane auta drożeją i będą drożeć. To wina nie tylko koronawirusa [wywiad] Dr Gill Pratt w Toyocie przewiduje przyszłość. Mówi mi, kogo potrąci auto w sytuacji bez wyjścia Szef Škody: "Powrót do normy w drugiej połowie roku". Podaje też datę, po której nie będzie już tanich aut "Większość opon do elektryków projektujemy na specjalne zamówienie". Wywiad z Emilio Tiberio z Bridgestone'a Wypadek i co dalej? Odpowiedzialność kierowcy po śmiertelnym potrąceniu pieszego "Stawiamy na elektromobilność, ale nie wycofujemy Mustanga". O przyszłości Forda z prezesem Piotrem Pawlakiem Wywiad z szefem Mini w Europie. Pierre Jalady o przyszłości marki i samochodów w miastach Przyszłość już dziś. Wywiad z Neilem Fiorentinosem o tym, jak BMW zmienia oblicze polskiej elektromobilności Polacy zbudowali auto "na koniec świata" i pojechali nim do Ukrainy. Efekt przerósł oczekiwania

Popularne w tym tygodniu:

Wywiad: Właściciel Alpiny wyjaśnia, dlaczego zgodził się sprzedać swoją markę i co dalej się z nią stanie "Współczesne silniki mogą o tym pomarzyć". Organizatorzy American Cars Mania o specyfice i rynku aut zza oceanu