Offroad Marcina: SsangYong Musso Grand w terenie - gdyby nie był tak wielki

W tym aucie wielkość jest jego największą zaletą, bo dzięki temu w swojej klasie ma najprzestronniejszą kabinę oraz największą pakę. Jednak cierpią na tym zdolności terenowe, które SsangYong Musso Grand ma i tak całkiem niezłe. Najlepiej sprawdza się na wertepach - zobaczcie to na wideo.

SsangYong Musso Grand manual — test w terenie

Największym atutem w jeździe po bezdrożach tym autem jest jego zawieszenie na sprężynach, zwłaszcza skonfigurowane z niedużymi kołami i ogumieniem terenowym AT. Dynamiczna jazda w lekkim terenie to najlepsze, co mu wychodzi. Poruszanie się tym kolosem po trudnym terenie wymagającym pewnej gracji jest już niekiedy ponad jego możliwości.

Najbardziej przeszkadza bardzo długi tylny zwis. Pułapkę stanowi też ochrona podwozia. Choć w testowym aucie zamontowano metalową płytę, to tuż za nią jest nisko umieszczona przekładnia kierownicza, którą łatwo uszkodzić podczas cofania.

Terenowe próby SsanYong Musso Grand pokonał bez większego problemu, poza jedną, gdzie jego długi tył po prostu się nie zmieści. Jak radzi sobie w terenie ten koreański pickup? Zobaczcie na wideo. Natomiast pełny test modelu po małym liftingu przeczytacie w artykule poniżej:

Test: SsangYong Musso Grand — lepszy od konkurencji, poza jedną cechą

Zbudowanie SUV-a i pick-upa na jednej platformie zawsze wiąże się z pewnymi kompromisami, bo jedno lub drugie auto nie będzie do końca takie, jak…

Obserwuj nas na Google News:

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volkswagen Caddy 5 Move 2.0 TDI - jego największą zaletą wcale nie jest przestrzeń Hot B War - preludium [test] Pierwsza jazda: Volkswagen Golf 8 Variant – siostrzana Škoda Octavia nie będzie miała z nim lekko SsangYong Rodius 2,0 Sapphire 4WD AT - test Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Mini Clubman John Cooper Works – ekstremalnie mocny i do bólu brytyjski Pierwsza jazda: Mazda MX-30 to auto dla tych, którzy dobrze wiedzą, czego chcą Trzycylindrowy silnik Diesla w nowym Oplu Astrze: kulturą pracy nie grzeszy, ale jest oszczędny Czy na pewno potrzebujesz SUV-a? Test Volkswagena Passata Alltrack 2.0 BiTDI. Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście Audi A6 allroad quattro 3,0 TFSI S-Tronic na wielkopolskich drogach [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Alpina B3 Touring to nieznany bliźniak BMW M3 Touring, który jest z nami od 30 lat. Sprawdziłem go na torze Pierwsza jazda: Peugeot 308 SW Hybrid 225 - kombi przyszłości według Peugeota Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Toyota Corolla została odświeżona. Mniejsza hybryda to teraz poważny gracz Test: Volkswagen T6.1 California Ocean – rozmiar idealny Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali Test: Renault Arkana R.S. Line TCe 160 - bez sportowego pierwiastka, ale z dużym potencjałem na sukces