Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Polska firma eksportuje na cały świat. Melex od 50 lat robi to, co dopiero staje się modne Szef Renault mówi wprost. Mniej osób będzie stać na auto, ale motoryzacja nie upadnie Dr Gill Pratt w Toyocie przewiduje przyszłość. Mówi mi, kogo potrąci auto w sytuacji bez wyjścia "Robiliśmy dobre, ale nudne auta". Szef designu Toyoty szczerze o starszych i przyszłych modelach marki "Decyzję już podjęto za nas". Rozmawiam z Krzysztofem Hołowczycem o przyszłości motorsportu w elektrycznej rajdówce Audi wszystkich w tym roku przestraszyło. Kuba Przygoński w rozmowie o dakarowych samochodach Wywiad: Właściciel Alpiny wyjaśnia, dlaczego zgodził się sprzedać swoją markę i co dalej się z nią stanie Łukasz Zadworny: 100 km przejeżdżam za 8 zł. Tworzymy od nowa całą gamę aut Przyszłość już dziś. Wywiad z Neilem Fiorentinosem o tym, jak BMW zmienia oblicze polskiej elektromobilności Wywiad: Kuba Przygoński po Dakarze mówi, dlaczego w tym roku rozmiar miał znaczenie Szef Škody: "Powrót do normy w drugiej połowie roku". Podaje też datę, po której nie będzie już tanich aut Wywiad z szefem Mini w Europie. Pierre Jalady o przyszłości marki i samochodów w miastach