Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

"Sprzedaż online to pomoc dla dealerów". Alexander Petrofski tłumaczy radykalną strategię Volvo 18-latek wyprzedził ich i wcisnął hamulec. Ewelina Wiercioch mówi, jakiej chce kary Luca de Meo o przyszłości Alpine. Zdradził mi "El Plan" na Formułę 1 i… auta drogowe Kierowcy dostają SMS-y. Wiadomości przychodzą, gdy jeżdżą zbyt szybko Co czeka Polskę, gdy zostaną tylko elektryki? Z prezesem VGP o autach używanych, miliardach do zgarnięcia i węglu "Stawiamy na elektromobilność, ale nie wycofujemy Mustanga". O przyszłości Forda z prezesem Piotrem Pawlakiem BlaBlaCar to sposób na oszczędzanie. Rozmawiam z Olgierdem Szyłejko o nagłym wzroście przejazdów Świat nie wycofa się z silników spalinowych i węgla. Dyrektor Toyoty ds. wodoru bez ogródek o przyszłości energetyki Premiera Rolls-Royce'a Ghost Black Badge. Piotr Fus zdradził mi, kto kupuje te auta "Cały świat motoryzacyjny stoi na głowie". O małych autach i nadchodzących latach mówi Thomas Schäfer, szef Škody Polska firma eksportuje na cały świat. Melex od 50 lat robi to, co dopiero staje się modne Wypadek i co dalej? Odpowiedzialność kierowcy po śmiertelnym potrąceniu pieszego