Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Zamaskowane prototypy Maserati jeżdżą po Polsce. Włosi powiedzieli mi, czemu tutaj są i co robią Mała polska firma robi zabezpieczenia do kół, które nie tylko działają, ale posłużą latami Wywiad: Kuba Przygoński po Dakarze mówi, dlaczego w tym roku rozmiar miał znaczenie Przyszłość już dziś. Wywiad z Neilem Fiorentinosem o tym, jak BMW zmienia oblicze polskiej elektromobilności Co czeka Polskę, gdy zostaną tylko elektryki? Z prezesem VGP o autach używanych, miliardach do zgarnięcia i węglu "Stawiamy na elektromobilność, ale nie wycofujemy Mustanga". O przyszłości Forda z prezesem Piotrem Pawlakiem Wywiad z "panem 911". Szef inżynierów Porsche szczerze o swojej pracy, autach sportowych i… elektrycznych BlaBlaCar to sposób na oszczędzanie. Rozmawiam z Olgierdem Szyłejko o nagłym wzroście przejazdów Kierowcy dostają SMS-y. Wiadomości przychodzą, gdy jeżdżą zbyt szybko Dawid od podstaw buduje Forda GPW. Będzie bardziej oryginalny niż oryginały z czasów wojny Twórcy hybrydowego Maserati Levante: "Elektryfikacja to sukces, który daje nam nowe możliwości" Włosi tłumaczą, o co chodzi z Ferrari 296 GTB. "To nigdy nie miało być nowe Dino"