Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Twórcy hybrydowego Maserati Levante: "Elektryfikacja to sukces, który daje nam nowe możliwości" Julius Seebach: przyszłość Audi Sport jest elektryczna. Wywiad z szefem producenta modeli RS "Był taki moment, kiedy moja idealistyczna wizja tego świata trochę się złamała". Wywiad z Gosią Rdest "Nie jesteśmy konkurencją dla wypożyczalni". Jacek Fior o Camptoo, nowej platformie dla kamperowiczów "Pamięć nigdy nie zginęła". Marella Rivolta-Zagato wspomina wielką włoską motoryzację i zdradza, jak ją odbuduje Polski akcent w świecie Porsche. Thomas Stopka: Bez SUV-ów być może marka już by nie istniała "Decyzję już podjęto za nas". Rozmawiam z Krzysztofem Hołowczycem o przyszłości motorsportu w elektrycznej rajdówce Używane auta drożeją i będą drożeć. To wina nie tylko koronawirusa [wywiad] Wywiad: Kuba Przygoński o przesiadce z motocykla do samochodu i różnicach w technice jazdy Od Moskwicza do Rolls-Royce'a. Życie i samochody Tadeusza Fusa Polska firma eksportuje na cały świat. Melex od 50 lat robi to, co dopiero staje się modne Silnik w Ferrari 296 GTB to pierwsze V6 tej marki. Jego twórca odsłania nam wszystkie kulisy i tajemnice

Popularne w tym tygodniu:

Fabryka e-paliwa na końcu świata. Porsche zdradza mi plan ocalenia silników spalinowych Spowiedź twórcy elektrycznego Megane. "Pierwsza myśl: jak my do cholery to zrobimy?!"