TVP zbroi się w auta dostawcze. Ma do wydania 2,3 mln zł

TVP zbroi się w auta dostawcze. Ma do wydania 2,3 mln zł

Renault Trafic (2020) (fot. Renault)
Renault Trafic (2020) (fot. Renault)
Mateusz Żuchowski
18.11.2020 08:51, aktualizacja: 16.03.2023 15:33

Telewizja Polska kupuje samochody typu furgon dla swoich oddziałów terenowych. Na 19 aut w ramach postępowania publicznego chce przeznaczyć maksymalnie 2,28 mln zł. Oferty złożyło 6 firm motoryzacyjnych.

Postępowanie zostało podzielone na 2 części. Po pierwsze - TVP szuka 9 aut głównie do przewozu towarów i z możliwością przewiezienia maksymalnie 3 osób. Łączna suma, jaką chce wydać to 1,08 mln zł. Po drugie - TVP chce kupić 10 aut do przewozu do 9 osób (za 1,2 mln zł). Jedynym kryterium oceny w postępowaniu jest cena brutto zawarta w ofertach.

TVP zapoznała się już ze złożonymi ofertami. Swoje oferty w przypadku samochodów dostawczych złożyła spółka Ster z Radomia, autoryzowany dealer marek grupy VW i Nissan, Ria z Grębowa (marka Peugeot), Inter Auto z Krakowa (Fiat) i Fix Forum Lider z Motycza (Citroen). Najtańszą propozycją jest ostatnia z wymienionych (986 900 zł). Na samochody do przewozu osób oferty złożyły Renault Polska oraz Ster. Niższą cenę, wynoszącą 1,09 mln zł, zaproponowało Renault.

W ubiegłym roku Telewizja Polska dzięki rekompensacie abonamentowej osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. - do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)