Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Za niskie lub zbyt wysokie ciśnienie oleju – co może być przyczyną? Nowy, mniejszy i lżejszy, kompaktowy mechanizm różnicowy Hamulce bębnowe – konstrukcje, zalety i wady oraz dlaczego wciąż się je stosuje? Co pokaże alkomat po zjedzeniu cukierków z alkoholem? Sprawdzamy Volkswagen Caddy Racer [technika wyścigowa odc. 32] Samochód latem to pułapka. Rozgrzewa się tak szybko jak piec Tuning hamulców – klocki hamulcowe [cz. 1] Jazda youngtimerem [cz. 3]: na jakie auta warto zwrócić uwagę? Wymagania stawiane olejom przekładniowym [część 2] Układ ESP - jak działa? Ministerstwo nie wie, w jakim celu stosuje się blokady na koło. Zagadkę rozwiązuje Straż Miejska Znaki informacyjne (typ D) z opisem

Popularne w tym tygodniu:

Rozszyfruj oznaczenia opon. Dowiesz się z nich więcej, niż może się wydawać Nie mógł zatankować paliwa. Przyczyna zdziwiła nawet mechanika Tuning nie zawsze jest zgodny z prawem. Przez niewiedzę można mieć poważne kłopoty 9 najgorszych rzeczy, jakie możesz zrobić z autem w czasie mrozu Jak dbać o diesla, żeby przejechać bezawaryjnie więcej niż 300 tys. km? Pasek rozrządu szybko do wymiany. Silniki, w których nie wytrzyma nawet 100 tys. km Tym lubią chwalić się sprzedawcy. Uważaj, łatwo wpaść w pułapkę Odmowa przyjęcia mandatu a jego zaskarżenie. Są duże różnice 6 przepisów ruchu drogowego, które kierowcy nagminnie ignorują Jak przygotować auto na mróz? Warto pamiętać o kilku kwestiach Brexit a polskie prawo jazdy. Co w razie kontroli na Wyspach? Większe spalanie zimą. ADAC wskazuje, ile kosztuje ogrzewanie szyb i foteli