Sieć dealerów marek Dodge i Ram w Polsce. Trzech importerów, dziewięć salonów

Sieć dealerów marek Dodge i Ram w Polsce. Trzech importerów, dziewięć salonów

Sieć dealerska jest wystarczająco rozbudowana w Polsce, by bez trudu kupić Rama 1500 czy jeden z trzech modeli marki Dodge.
Sieć dealerska jest wystarczająco rozbudowana w Polsce, by bez trudu kupić Rama 1500 czy jeden z trzech modeli marki Dodge.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński
10.04.2019 10:55, aktualizacja: 28.03.2023 11:20

Sporo już pisaliśmy o markach Dodge i Ram w Polsce oraz o ich ofercie. Wspomnieliśmy także o najmłodszej sieci dealerskiej, która swoją premierę miała na Poznań Motor Show. Czas jednak wyjaśnić kwestię pozostałych dealerów.

Tuż po targach w Poznaniu opublikowałem informację o oficjalnej sieci dealerskiej KWA, składającej się z czterech salonów sprzedaży w Polsce, oferujących autoryzowaną sprzedaż i serwis samochodów marek Dodge i Ram. Jednak nie tylko KWA oferuje te auta. W Europie jest aż trzech równolegle pracujących importerów, a każdy z nich ma swoją sieć. W tym w Polsce.

Nie tylko KWA importuje Dodge i Rama

Oficjalnym importem amerykańskich aut i ich dostosowaniem do rynku europejskiego zajmują się trzy firmy: AGT Europe, AEC (Auto Export Corporation), KWA (KW Automotive).

Każdy z wyżej wymienionych dostarcza do czterech wybranych salonów w Polsce samochody marek Dodge i Ram. Wygląda to następująco:

  • Challenge Motors z Bydgoszczy
  • Performance Automotive Polska z Chorzowa
  • Carsvip z Długołęki koło Wrocławia
  • Nikar z Sulejówka pod Warszawą

[*]AEC:

  • Performance Automotive Polska z Chorzowa
  • Carsvip z Długołęki koło Wrocławia
  • Nikar z Sulejówka pod Warszawą
  • Power Outlet z Józefowa pod Warszawą

[*]KWA:

  • Auto Wache z Baranowa koło Poznania
  • Gininex Adam Gazda z Pszczyny
  • Edmark Auto z Warszawy
  • Auto-Mobil z Wejherowa/list

Każdy z dealerów oferuje Rama 1500 oraz trzy modele Dodge'a: Challengera, Chargera i Durango. Niektórzy wymienieni dealerzy zajmują się także importem innych samochodów amerykańskich marek.

W Polsce funkcjonuje więc według oficjalnych informacji importerów dziewięciu dealerów autoryzowanych, które oferują nowe samochody i ich obsługę gwarancyjną. Każdy z nich jednak ma swoje zasady sprzedaży i ustala ceny samodzielnie.

Oferowane przez nich auta różnią się specyfikacją i nie zawsze tańsze na papierze okazują się tańsze w rzeczywistości. Należy dokładnie zapoznać się z listą wyposażenia, ponieważ nie ma jednego cennika dla wszystkich dealerów.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)