Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór

Ten artykuł ma 2 strony:

Volkswagen Caddy Furgon 1.4 TGI — dane techniczne, zużycie CNG

VW Caddy Furgon 1.4 TGI (CNG)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: CNG+Pb  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 1395 cm³  
Moc maksymalna: 110 KM przy 4800 — 6000 rpm  
Moment maksymalny: 200 Nm przy 1500 — 3500 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe  
Hamulce tylne: bębnowe  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: belka skrętna  

Koła, ogumienie:

195/65 R15   

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

furgon

 
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: 1520 kg  
Ładowność: 705 kg  
Długość: 4408 mm  
Szerokość: 1793 mm  
Wysokość: 1860 mm  
Rozstaw osi: 2682 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 26 kg CNG + 13 l Pb  
Długość przestrzeni ładunkowej: 1781 mm  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: b.d.  
Prędkość maksymalna: 174 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,2 — 5,0 kg/100 km 6,0 kg/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 3,6 — 3,4 kg/100 km 4,0 kg/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,2 — 4,0 kg/100 km 5,6 kg/100 km
Zużycie paliwa (autostrada):   6,5 kg/100 km
Emisja CO2: b.d.  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena (netto):
Model od: 57 220 zł  
Samochód testowy od: 99 030 zł  

Zobacz również: Nowy Opel Zafira (2016) - test Autokult.pl - Samochód Miesiąca

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi Q8 50 TDI - rozprawka o komforcie jazdy Ford Edge po liftingu. Stracił nieco charakteru, ale dalej robi wrażenie Mazda CX-3: udowadnia, że miejskie crossovery ciągle mogą się wyróżniać Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować Kia Niro Plug-in Hybrid: nawet w zimie potrafi być bardzo oszczędna Pierwszy test Hondy HR-V Sport. Więcej w niej sportu niż na to wygląda Test Hyundaia i30 Fastbacka: kompakt też może być sexy Test 300-konnego hot SUV-a. Cupra Ateca przeciera szlaki dla nowej marki Mazda 2 świetnie wygląda. To nie koniec jej zalet Pierwsza jazda Volkswagenem T-Cross: gdy funkcjonalność jest na pierwszym miejscu Seat Leon Cupra R ST: 300-konne kombi z napędem na 4 koła Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem Citroën C5 Aircross, czyli SUV klasy komfort. Zgadzam się Test Hyundaia Elantry 1.6 MPI: prosty, tani i oszczędny. Ideał kompaktu Lexus UX: dojrzały SUV w rozmiarze mini BMW X2 20d xDrive: wygląda fantastycznie, ale brakuje mu charakteru Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: niezrozumiała wersja porządnego auta Test DS7 Crossback PureTech 225: stylowa propozycja dla szukających wygody Dacia Dokker Van 1.5 dCi 90: sprawdzasz cenę i zapominasz o konkurencji Nowy Peugeot 508: auto, którym mogę jechać na koniec świata Toyota Corolla Hybrid. Wielka zmiana w japońskim kompakcie Nowa Mazda 3 zagląda do klasy premium nie tylko ceną Lexus RC 300h po faceliftingu: tylko koni żal… BMW M850i xDrive: test gran turismo przyszłości

Popularne w tym tygodniu:

Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb