Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa

Ten artykuł ma 2 strony:

Volkswagen Amarok V6 Aventura — dane techniczne, cena

Volkswagen Amarok V6 Aventura

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6, turbo  
Rodzaj paliwa: olej napędowy  
Ustawienie: wzdłużne  
Objętość skokowa: 2967 cm³  
Moc maksymalna: 258 KM przy 3750 rpm  
Moment maksymalny: 580 Nm przy 1400 rpm  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: stały na cztery koła  
Hamulce przednie: tarczowe wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: podwójny wahacz poprzeczny, sprężyna  
Zawieszenie tylne: sztywny most, resory  
Koła, ogumienie przednie: 255/50 R20  
Koła, ogumienie tylne: 255/50 R20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

pick-up

 
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: 2250 kg  
Ładowność: 670 kg  
Długość: 5254 mm  
Szerokość:

1954 mm bez lusterek

2228 mm z lusterkami

 
Wysokość: 1834 mm  
Rozstaw osi: 3097 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 80 l  
Pojemność bagażnika: -  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,0 s  
Prędkość maksymalna: 200 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 9,2 l/100 km 10,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 7,9 l/100 km 7,4 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 8,4 l/100 km 10,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): - 12,5 l/100 km
Emisja CO2: 220 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 4 gwiazdki (2010 r.)  
Ceny netto:
Model od: 116 700 zł  
Samochód testowy od:  192 366 zł   

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

DS 4 Crossback, czyli jak postawić sobie poprzeczkę na Księżycu Citroën C5 Tourer 2,2 HDI A/T Exclusive - test Porsche 718 Boxster GTS: największy problem to nie 4 cylindry Mini Clubman Cooper S - test, opinia, spalanie, cena Audi TT RS Coupé S Tronic - uliczny ścigant [test autokult.pl] Citroën DS5 2,0 HDi So Chic - było bardzo blisko [test autokult.pl] BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe Renault Megane Coupe Monaco GP TCe 130 - sportowy kamuflaż [test autokult.pl] Test: Audi A5 Coupe 40 TFSI S-Line - najpierw przychodzi zauroczenie, później - niedosyt Audi RS4 B5 [auto fascynacje] Test: Ford Explorer - trochę mnie rozczarował, choć zły nie jest. Tylko za drogi Nowe Porsche 911 Carrera S: niezmienny wzorzec samochodu sportowego

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Porównanie: Peugeot 3008 HYbrid4 GT vs Mercedes-AMG GLB 35 – plug-in kontra rzeczywistość