2014 Corvette Stingray Shooting Brake - uda się?

Pewien mój znajomy mawia, że są dwa uda i albo się uda, albo się nie uda. Tym razem zasady są jasne - jeśli miłośnicy nowej Corvette Stingray chcą auto w wersji z nadwoziem shooting brake, muszą po prostu ją zamówić. Jeśli ją zamówią, to pojawi się w sprzedaży. Proste.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Pewien mój znajomy mawia, że są dwa uda i albo się uda, albo się nie uda. Tym razem zasady są jasne - jeśli miłośnicy nowej Corvette Stingray chcą auto w wersji z nadwoziem shooting brake, muszą po prostu ją zamówić. Jeśli ją zamówią, to pojawi się w sprzedaży. Proste.

Auta z nadwoziami typu shooting brake stają się coraz bardziej popularne, jednak trudno wytłumaczyć ich fenomen. Tak naprawdę mało który właściciel Mercedesa CLS koniecznie potrzebował większego bagażnika. Tutaj chodzi bardziej o stylistykę.

Co ciekawe jednak, w przypadku robienia aut typu shooting brake ze sportowych sedanów, przypomina to jakby producent za wszelką cenę chciał zwiększyć walory praktyczne modelu. Jeśli przypatrzeć się wizualizacji Corvette AeroWagon, bo tak miałaby nazywać się ta wersja, jest już trochę inaczej.

Odpowiada za nią firma Callaway i tutaj wydaje się, że auto po prostu fajniej wygląda bez tak mocno ściętego tyłu. Corvette nabrała trochę więcej drapieżności, wydaje się bardziej niepozorna, ale jednocześnie mocno sugeruje, że powiedzenie "pozory często mylą", jest w tym wypadku jak najbardziej słuszne.

Callaway ogłosiło, że jeśli znajdą się klienci, którzy byliby zainteresowani taką modyfikacją za 15 000 dolarów, to firma jest w stanie ją przeprowadzić. Klienci, znajdujcie się, bo pierwsze dostawy przewidziane mogą być już na ostatni kwartał tego roku.

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej