2013 Opel Insignia Sports Tourer - lifting w drodze

W ostatnim czasie Opel wziął się ostro do roboty. Europejski oddział koncernu General Motors rokrocznie przynosi straty, jednak ze względu na jego ogromny wkład technologiczny w rozwój pozostałych marek należących do GM restrukturyzacja Opla ma trochę inny charakter.

Opel Insignia Sports TourerOpel Insignia Sports Tourer
Bartosz Pokrzywiński

W ostatnim czasie Opel wziął się ostro do roboty. Europejski oddział koncernu General Motors rokrocznie przynosi straty, jednak ze względu na jego ogromny wkład technologiczny w rozwój pozostałych marek należących do GM restrukturyzacja Opla ma trochę inny charakter.

Zamiast zwalniać pracowników, obcinać budżet i zabierać dziennikarzom auta testowe, Opel postawił na jak najbardziej efektywne wykorzystanie swoich możliwości. Już wkrótce na rynku pojawią się nowe modele - crossover Mokka oraz mieszczuch o nazwie Adam, ponadto część aut z obecnej oferty firmy przejdzie facelifting.

Zmiany nie mogły ominąć także Insignii, jednego z najlepiej sprzedających się aut segmentu D. Po raz pierwszy w sieci pojawiły się zdjęcia prezentujące podczas testów model z nadwoziem kombi, czyli Sports Tourer.

Opel Insignia Sports Tourer
Opel Insignia Sports Tourer

Jak to zwykle w przypadku faceliftingów bywa, Opel zmieni delikatnie kształt przedniego oraz tylnego zderzaka, grilla oraz lamp. Niewykluczone, że do listy dodatków dojdzie kilka nowych opcji, a także nowe wzory felg. Wiadomo na pewno, że mocno zmienią się tylne światła, podobno Opel eksperymentuje z diodami LED.

Pod maską zagoszczą prawdopodobnie te same jednostki napędowe, które dostępne są obecnie, w tym 195-konny motor 2,0 CDTI Ecotec wspomagany dwiema turbosprężarkami.

  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
  • Opel Insignia Sports Tourer
[1/5] Opel Insignia Sports Tourer Źródło zdjęć: |

Źródło: AutoEvolution

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne sprawdzą się latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne sprawdzą się latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam