2013 Chrysler 300 Glacier Edition - lodowiec na kołach [wideo]

Chrysler 300 Glacier Edition to wersja specjalna auta oparta na modelu 300S. Nazwa samochodu jest jak najbardziej adekwatna do pory roku.

2013 Chrysler 300 Glacier Edition2013 Chrysler 300 Glacier Edition
Piotr Ślusarczyk

Chrysler 300 Glacier Edition to wersja specjalna auta oparta na modelu 300S. Nazwa samochodu jest jak najbardziej adekwatna do pory roku.

Chrysler 300 nie jest oferowany na europejskich rynkach. Jednak nic stracownego, skoro można go kupić we włoskim opakowaniu pod marką Lancia Thema. To jednak północnoamerykańscy klienci mogą się cieszyć z nowej wersji specjalnej auta, której cennik rozpoczyna się od 36 845 dol. (ok. 115 000 zł) bez podatków.

Chrysler 300 Glacier Edition zwraca uwagę lakierem w kolorze białym, srebrnym lub Glacier Blue Pearl (dostępny ekskluzywnie dla tej wersji), czarnymi obudowami lusterek bocznych oraz opcjonalnym czarnym malowaniem dachu. Poza tym zdecydowano się na zamontowanie 19-calowych obręczy.

2013 Chrysler 300 Glacier Edition
2013 Chrysler 300 Glacier Edition

W środku edycję specjalną zdradzają głównie matowe wstawki oraz dywaniki z oznaczeniem wersji. Poza tym we wnętrzu standardowo znajduje się częściowo skórzana tapicerka, sportowe fotele, wykończenie elementów deski rozdzielczej w kolorze fortepianowej czerni oraz kierownica z manetkami do zmiany biegów.

"Lodowcowy" Chrysler 300 dostępny jest wyłącznie z napędem na wszystkie koła w dwóch wersjach silnikowych:

  • 3,6 l Pentastar V6 o mocy 305 KM,
  • 5,7 l HEMI V8 o mocy 368 KM.
  • Obraz
  • Obraz
  • 2013 Chrysler 300 Glacier Edition
  • Obraz
  • Obraz
  • 2013 Chrysler 300 Glacier Edition
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/27] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle co nic
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy