WAŻNE
TERAZ

Bartosz Zmarzlik szósty raz mistrzem świata

2012 Aston Martin V8 Vantage - delikatny lifting [aktualizacja]

Aston Martin zaprezentował niedawno model V12 Zagato, ale nie przyjedzie do Genewy z pustymi rękami. Pokaże tam odświeżony podstawowy model ze swojej gamy - V8 Vantage.

2012 Aston Martin V8 Vantage2012 Aston Martin V8 Vantage
Piotr Ślusarczyk

Aston Martin zaprezentował niedawno model V12 Zagato, ale nie przyjedzie do Genewy z pustymi rękami. Pokaże tam odświeżony podstawowy model ze swojej gamy - V8 Vantage.

Vantage z V8 pod maską to najniższy, nie licząc Cygneta, stopień wtajemniczenia w paletę modelową brytyjskiej marki. Odświeżony "baby Aston" dostanie wiele rozwiązań dostępnych dotąd w wyższym modelu V8 Vantage S. Jako opcja dostępna będzie 7-biegowa, zautomatyzowana przekładnia Sportshift II, która zastąpi odmianę z 6 biegami. Niezależnie od rodzaju skrzyni pod maską znajdzie się silnik V8 o pojemności 4,7 l i mocy 426 KM.

Największe zmiany to usprawnienie zawieszenia i układu kierowniczego. Poza tym auto otrzyma większe hamulce i szersze opony. Nie mogło się obyć także bez drobnych poprawek stylistycznych zainspirowanych limitowaną edycją N400 oraz po raz kolejny - odmianą S.

Z tyłu dodany zostanie dyfuzor, a z przodu, w obniżonym zderzaku, pojawi się większy wlot powietrza. To zapewni lepszy jego dopływ przede wszystkim do przednich hamulców. Dzieła dopełnią przeprojektowane progi, które nadadzą autu bardziej muskularny wygląd. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone zarówno do wersji coupé, jak i roadster. Ceny Aston Martina V8 Vantage po zmianach będą się rozpoczynać od 108 500 euro (ponad 450 000 zł).

[aktualizacja 23 marca]

Pojawiło się pierwsze wideo promocyjne oraz kilka nowych zdjęć przypudrowanego Vantage.

  • 2012 Aston Martin V8 Vantage
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • 2012 Aston Martin V8 Vantage
  • Obraz
[1/11] 2012 Aston Martin V8 Vantage Źródło zdjęć: |

Źródło: GTSpirit

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił