Masterlease dostarcza hybrydowe Toyoty Auris

Hybrydy wciąż należą do rzadko kupowanych aut, nawet do firm. Masterlease realizuje jeden z największych kontraktów w historii branży CFM, dostarczając firmie ERGO Hestia 181 Toyot Auris z dwoma silnikami.

Dotychczas współpraca między firmami obejmowała auta z tradycyjnym napędem. ERGO Hestia jednak stawia na rozwiązania ekologiczne. – Co roku nasi rzeczoznawcy mobilni w drodze do klientów pokonują 6 milionów kilometrów – okrążamy więc kulę ziemską 150 razy – mówi Mirosław Krzewiński, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód ERGO Hestia, ds. Mobilnej Obsługi Szkód. - Wprowadzenie do floty nowoczesnych samochodów hybrydowych spowoduje spadek emisji samego dwutlenku węgla o ponad 250 ton każdego roku. Wymiana pojazdów likwidatorów mobilnych jest kolejnym etapem realizacji strategii zrównoważonego rozwoju. W zakresie transportu od lat monitorujemy ślad węglowy i konsekwentnie wdrażamy projekty wpływające na obniżenie jego poziomu. Do najważniejszych można zaliczyć platformę carpoolingową ułatwiającą pracownikom wspólne dojazdy do pracy. Pozwala to także ograniczyć liczbę potrzebnych miejsc parkingowych w bezpośrednim otoczeniu firmy. Dla pracowników dojeżdżających do firmy rowerami otworzyliśmy specjalny parking, wyposażony w szatnie i prysznice a każdy z rowerzystów otrzymuje od nas darmowy obiad – dodaje nasz ekspert.

— Dostarczaliśmy naszym klientom samochody elektryczne i hybrydowe od kilku lat, ale były to zamówienia od jednego, do kilku pojazdów – opowiada Grzegorz Czarnecki, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w Masterlease. — Cenny był fakt, że budowaliśmy dzięki temu doświadczenie w ich obsłudze. To nasz pierwszy tak znaczący kontrakt obejmujący auta z napędem nowej generacji. Prawdopodobnie największy w branży – z pełną obsługą serwisową i ryzykiem RV po stronie firmy CFM – dodaje Grzegorz Czarnecki, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w Masterlease.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

SsangYong Tivoli Cabrio w planach producenta z Korei? Wojciech Chuchała i Łukasz Habaj wygrywają w rajdzie Wysp Kanaryjskich 2016 w swoich klasach Pierwsza Miura SV odnowiona przez Lamborghini Opel Astra TCR kontratakuje Nietrzeźwi kierowcy i będący pod wpływem alkoholu – jest różnica, ale nie w policyjnych statystykach Hyundai i20 Active (2016) – polskie ceny Podstawowe Audi R8 jednak z silnikiem V6 biturbo? Siedem niesamowitych konceptów Jeepa i Mopara FAB Design McLaren 650S VAYU GTR (2016) - demon ze Szwajcarii Unikatowe Porsche 911 GT1 Evolution na sprzedaż Subaru pożegna BRZ i samo zbuduje sportowe coupé? Ponad 130 luksusowych pomocy drogowych w Polsce jest nielegalnych! Znamy polski cennik nowego Renault Mégane 4-cylindrowy silnik dla Porsche Macana Jaguar F-PACE CLR F od Lumma Design Oto najładniejsze samochody roku 2015 Volkswagen Golf GTI TCR (2016) - nowy zawodnik na torze TechArt Porsche 911 Carrera i 911 Turbo (2016) Goodyear Eagle-360, czyli sferyczna opona przyszłości Ubezpieczenia, FSL, polityka flotowa, prawo - Warsztaty Flotowe pod patronatem Autokult Flota&Biznes Volvo Polestar Performance - nowe, bardziej sportowe dodatki dla S60, V40, V60 i XC60 BMW Vision Next 100 (2016) - koncept na setne urodziny marki Global Platform - nowa globalna platforma dla przyszłych modeli Subaru Polski rynek samochodów osobowych – luty 2016

Popularne w tym tygodniu:

Polacy remontują i wzmacniają silniki w najdroższych klasykach Jon Olsson znów przesadził – George the Rolls Auto staje w płomieniach – jak nie pogorszyć sytuacji? Toyota przegrała w Le Mans przez pozdrowienie od innego kierowcy Aktualna mapa fotoradarów w Polsce Dramatyczny i nieprzewidywalny wyścig w Le Mans Autonomiczny Ford Fusion w akcji. Do 2025 roku pojawi się w salonach Jakie wnętrza lubią Polacy? Autopilot w nowym Nissanie Leaf to żadna nowość